Bisherige Auswahl:
keine Auswahl
Ergebnis einschränken:
|
Weitere Produkte von Anti-Pop Consortium |
Bemerkungen / Titelliste: |
01. Anti-Pop Consortium "Lay me down" 02. Anti-Pop Consortium "New Jack Exterminator" 03. Anti-Pop Consortium "Reflections" 04. Anti-Pop Consortium "Shine" 05. Anti-Pop Consortium "C Thru U" 06. Anti-Pop Consortium "Volcano" 07. Anti-Pop Consortium "Timpani" 08. Anti-Pop Consortium "The solution" 09. Anti-Pop Consortium "Get Lite" 10. Anti-Pop Consortium / Manuva, Roots "NY To Tokyo" 11. Anti-Pop Consortium "Superunfrontable" 12. Anti-Pop Consortium "Born Electric" 13. Anti-Pop Consortium "Apparently" 14. Anti-Pop Consortium "End game" 15. Anti-Pop Consortium "Capricorn One" 16. Anti-Pop Consortium "Dragunov" 17. Anti-Pop Consortium "Fluorescent black"
|
 | Anzahl der Tonträger: |
1 |
 | Regionalcode: |
0 Was bedeutet das?
Bitte beachte die Informationen zum Regionalcode:
DVDs und Blu-Rays sind oft ländercodiert und nicht weltweit abspielbar. Bitte prüfe, ob dein Abspielgerät mit dem Regionalcode des Artikels kompatibel ist.
DVD Code - Region
0/frei - Inoffizieller Begriff für "weltweit".
1 - USA, Kanada und US-Außenterritorien
2 - West- und Mitteleuropa (einschließlich französische Überseegebiete und Grönland), Südafrika, Ägypten und Naher Osten, Japan
3 - Südostasien, Südkorea, Hongkong, Indonesien, Philippinen, Taiwan
4 - Australien, Neuseeland, Mexiko, Zentralamerika, Südamerika
5 - Russland und andere Länder der ehemaligen UdSSR, Osteuropa, Indien und andere Länder Asiens, Afrika (außer Ägypten und Südafrika)
6 - Volksrepublik China
7 - Reserviert für zukünftige Nutzung, gelegentlich für Presse-Samples benutzt
8 - Internationales Territorium, zum Beispiel in Flugzeugen oder auf Schiffen
Blu-Ray Code - Region
frei/0 - Inoffizieller Begriff für "weltweit".
A/1 - Nord- und Südamerika (ohne französische Überseegebiete), Japan, Korea, Taiwan, Hongkong und Südostasien
B/2 - Europa (einschließlich französische Überseegebiete und Grönland, ohne Russland), Naher Osten, Afrika, Ozeanien
C/3 - Indien, Nepal, China, Russland, Zentral- und Südasien
|
 | Beschreibung: | Design [Album]: Ron Croudy, Engineer, Mixed By: Earl Blaize, Illustration: Mark Evans (15), Management: Joseph Yoon, Mastered By: Tony Dawsey, Other [Eu/uk Booking]: Cyril Clauzon, Other [N. American Booking]: David "Boche" Viecelli, Photography By [Band]: Timothy Saccenti, Producer: Antipop Consortium, Recorded By: Dan Huron, Electric Guitar [Intro]: Dolphin (9), Producer: High Priest, Synthesizer, Bass: MegMan, Keyboards [Outro]: High Priest, Producer: Beans, Bass: MegMan, Electric Guitar [Outro]: Dolphin (9), Producer: High Priest, Electric Bass: MegMan, Producer: Alter Ego (19), Voice [Woman (distressed)]: Celina Gray, Voice [Woman 1]: Leslie Klyachman, Voice [Woman 2]: Kristina Zubkova, Producer: High Priest, Keyboards, Programmed By [Synth]: High Priest, Producer: M. Sayyid, Synthesizer [Moog]: MegMan, Vocals [Hook]: Michael Figaro, Producer: M. Sayyid, Producer, Arranged By [Outro]: Earl Blaize, Producer: Earl Blaize, Edited By [Vocals], Producer [Additional]: Earl Blaize, Producer: High Priest, Vocals [Intro, Adlibs]: La Sonya Gunter, Vocals [Intro]: Davis Nelson, Featuring: Roots Manuva, Producer: High Priest, Producer: MegMan, Vocals [Hook]: La Sonya Gunter, Backing Vocals: La Sonya Gunter, Electric Guitar: Dolphin (9), Keyboards, Strings: Shawn Keys, Producer: Antipop Consortium, Producer [Additional]: Earl Blaize, Producer: M. Sayyid, Producer: Earl Blaize, Effects, Producer [Additional]: Earl Blaize, Producer: High Priest, Voice [Hook]: Mr. Live, Producer: High Priest, Producer: Antipop Consortium, Labelcode BGDD150.2 (BDCD150) |  | Produzent: |
Antipop Consortium, Beans, Earl Blaize, M. Sayyid |
 | Anzahl der Titel: |
17 |
 | Herstellernummer: |
BDCD150 |
 | Details zur Produktsicherheit
Verantwortliche Person für die EU:
Believe Digital GmbH Believe Digital GmbH Im Mediapark 6B, 50670 Köln, DE legal.de@believe.com |  |
|
Kunden, die dieses Produkt gekauft haben, haben auch Folgende gekauft
Jurgen Boel - 01.02.2010 Het blijft toch altijd een beetje met klamme handjes afwachten wanneer een band na x aantal jaar opnieuw besluit op te treden en er dan meteen maar ee...
|  | Emerson Dameron - 06.01.2010 Seven years is a small eternity in rap time, enough time to make Fluorescent Black, the new one from NYC?s most forbiddingly brainy turn-of-the-centur...
|  | Gumshoe - 11.11.2009 Anti-Pop Consortium never managed to make a definitive statement, and they still haven’t. Fluorescent Black, for all its grandeur and fresh, new...
|  | Ian Gormely - 10.11.2009  Anti-Pop Consortium confounded most critics and fans alike the first time around, and have become legends in underground hip-hop since splitting up si...
|  | Jude Clarke - 23.10.2009  Always somewhat apart and distinct from the hip-hop mainstream, the Anti-Pop Collective were originally formed in the late '90s. With a manifesto prom...
|  | MOSI REEVES - 23.10.2009 Anti-Pop Consortium's obsession with sound, be it analog, digital, or vocal, makes them unique among hip-hop artists; they're like a postmil...
|  | Patrick Sisson - 14.10.2009  New York’s edgy hip-hop collective reunites to try for more minimal, Bladerunner-with-beats rap futurism....
|  | Daniel Ross - 13.10.2009  The genesis of Anti-Pop Consortium’s latest album comes after, some will assume, major personal shifts in the group. After the release of 2002...
|  | Jess Harvell - 08.10.2009  Even with the 10th anniversary of their debut album around the corner, it seems silly to ponder Anti-Pop Consortium's place in hip hop. Name, sound, r...
|  | Rory Gibb - 30.09.2009  Several years after Anti-Pop Consortium imploded following their blistering Arrhythmia long-player, hip-hop finds itself in as varied a state as it’s ...
|  |
|
|
 |
 |
|